Sosyal CRM

Sosyal Ağlar ile daha iyi müşteri bağlılığı edin

 

LinkedIn entegrasyonu ve kişisel müşteri kontaklarına sosyal profillere bağlantı yeteneği ile Maximizer müşteri bağlılığının başarılı şekilde yapılmasında yeni bir boyut kazandırmaktadır. İlgili web sitelere bloklara ve sosyal medyaya doğrudan linklendirme ile güncel bilgilere erişebilirsiniz. 

 

LinkedIn entegrasyonu ile müşteri bağlılığını arttırın

  

Maximizer içerisinde şirketin LinkedIn profili veya bir kontağın profilini araştırmak, incelemek ve doğrudan bunlara bağlantı sağlama yeteneği ile yeni öncüler arayınız ve oluşturunuz  (Premium Hesap gereklidir). Alım kararı veya müşteri servisi sürecine en büyük etkileri olanları bulmak için şirket içinde önemli kontakları tespit ediniz. Bir şirket içinde paylaşılan bağlantılara erişim ile satış ve servis bağlılığınızı artırınız ve doğru kurum seviyesinde kişilerle bağlantı kurunuz.

 


 

 

 


 

Derin müşteri ilişkileri için sosyal profillere dahil olun

  

Müşterilerinizin en güncel verilerine erişim sağlayarak müşteri bağlılığını artırınız.Facebook, LinkedIn, Twitter ve bloklar dahil olmak üzere kontağınızdaki önemli sosyal profillere verdiğiniz hiperlinkler yeni bir veri seviyesi ile yineleme sağlayabilir.Daha güçlü ilişkiler geliştirmek için kullanılabilen daha bütünsel bir müşteri bakışı ve araştırmasıdır.Bir satış ilişkisi geliştirdiğinizde veya sanayi trendlerini veya araştırma önceliklerine dair değerli bilgileri araştırırken ek bir haberleşme kanalı sayesinde müşteri ile bağlantıya hızlıca geçiniz.


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 
Eğitim videolarımızı izlemek için tıklayınız.
Basın ve Medya ile ilgili haberler için tıklayınız.
Referanslarımız için tıklayınız.