İş Zekası

İşinizde gerçek zamanlı analizler

 

Derin ölçümler, alarmlar ve raporlar ile sanal gösterge panoları sayesinde zamanında, doğru tahminler ile bilgi sahibi olarak ticari kararlar alınız.Günlük işlemleri yönetmek, süreçleri yenilemek, olası sorunları çözmek ve fırsatları yükseltmekiçin gerekli tüm önemli satış, pazarlama ve müşteri servislerini inceleyiniz.

 

Hızlı ve emin karar vermek için geniş bakış açısı edininiz

  

Kolay konfigüre edilebilir gösterge panoları istediğiniz formatta ekrana getirmek için ana performans göstergelerini ayarlama ve değiştirme fırsatı sunmaktadır.Bir bakışta grafik, sayaç termometre ve LED stili halinde gösterilen sonuçları görünüz.Gerektiğinde, formatlanabilen, sınıflandırılabilen ve Excel formatına gönderilebilen  ölçümlerin altındaki verileri incelemek için gösterge panosu indikatörüne basarak bakış açınızı artınız.   Tahmin edilen satışlar, günlük müşteri servisi olayları ve pazarlama kampanyaları yanıtları ve statü değerleri gibi ana performans göstergeleri zahmetsizce izlenebilir ve ölçümler kritik bir yüksek veya düşük seviye geldiğinde gerekli işlemler yapılabilir


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Bir profil kapsamında önemli bilgileri analiz ediniz

  

Formülleri ekleyerek bir sonraki seviyeye müşteri alanınızı taşıyınız. Bu etkili işlem önemli istatistikleri, oranları ve tarihleri sizin ve işinizin büyümesi için mühim olan değerleri tespit etmek üzere otomatik olarak hesaplayarak müşterilerinizin daha kapsamlı profilini size sunar. Mali değerler ve olası satış fırsatları gibi önemli bilgileri yeni bir müşteri alanını kullanılabilen matematik, metin ve tarih/zaman işlevleri oluşturmak için mevcut bir müşteri alanlarından alınan verileri kombine ederek analiz ediniz. Bu değerler içeren bilgi çalışmalarınıza odaklanmanız gerektiğinde kolay bir şekilde görebilmek için incelenebilir, araştırılabilir veya hızlıca filtre edilebilir.


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Daha önce oluşturulmuş CRM raporları ile gerek duyduğunuz kadar derine inen bir bakış açısı elde ediniz

  

İşinizi ilerletmek için daha fazla zaman kazanınız ve CRM raporlarının çalışma mekanizması ile daha az zaman harcayınız.175’den fazla oluşturulmuş ticari rapor şablonları ile satış tahminleri ve pazarlama kampanyalarından hesap aktivitelerine ve telefon sıralı kayıtlarına kadar gerçek zamanlı verileri sağlamlaştırınız ve sununuz. Kolay bir şekilde PDF, Word, HTML ve XML dahil olmak üzere çeşitli formatlarda iş arkadaşlarınızla raporları paylaştırınız veya daha sonra analiz etmek ve veri işlemesi için  Microsoft Excel®  ‘e gönderiniz. Crystal Reports ve  Microsoft SQL Raporlama Servisleri (SRS) şablonları dâhildir.


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kritik durumlara hızlı cevap veriniz

  

Maximizer’in çalışma akışı otomasyonu kullanarak ile otomatik alarm yöneticileri veya uygulayıcıları ile otomatik olarak bir ölçüm kritik derece yüksek veya alçak seviyeye ulaştığında ürün ekleyiniz veya olası sorunları ortaya çıkarınız. Devreye alınan, işleme odaklı alarmlar ile personelinize gösterge panosu, görevi e-mail veya telefon ile gönderiniz, bunlar ortaya çıktığında zamana duyarlı gelişimlere yanıt verebilirler. Bir haftadan daha fazla açık durumda olan ‘atamayınız ve müşteri servisi durumu 90’dan fazla öncesinde konfigüre edilmiş sorguları başlatınız.Bir merkezi ara yüzden deşifre etmek veya kompleks programa yapmadan çalışma akışı olaylarını inceleyebilir, ekleyebilir veya değiştirebilirsiniz.


 

 

 

 

 

 

 

 


  

 

 

Eğitim videolarımızı izlemek için tıklayınız.
Basın ve Medya ile ilgili haberler için tıklayınız.
Referanslarımız için tıklayınız.