İş Akışı Otomasyonu

Süreçleri izleyin ve otomasyonunu sağlayın

 

Maximizer'in İş Akışı Otomasyonundan faydalanarak zaman, para ve kaynak tasarrufu sağlayarak ürününüze odaklanınız. Satış, pazarlama ve müşteri servislerinde web üzerinden yönetim, otomatik e-mail yanıtları ayarlanır, durum yükselmeleri ve durumlar karşısında alarmlar ile iş akışlarınızı kolaylaştırabilirsiniz.

 

 

 

Kaynakları maksimize etmek için manuel süreçleri minimize ediniz 

 

İş süreç otomasyonu aktiviteler için sisteminizi izlemenize olanak sağlar ve müşteriye e-mail göndermek, bir hesap yönetmenini bilgilendirmek, bir idareciye rapor göndermek veya bir ürünü sevk etmek gibi durumlarda işlemi devreye koyar ve akışı başlatır.Sanal ve standart veya özgün süreçler kullanmanız için otomasyon yapılırken kullanılabilir.Sistemlerinizde izlemek istediğiniz süreç için parametreleri basit şekilde belirleyiniz ve işleme almak istediğiniz uygulamaları daha sonra belirleyiniz.İşlemler Maximizer CRM’de bir başka sistemi bir başka aktiviteyi devreye alabilir veya basit bir alarm veya bildirim gönderilebilir. 

 

Performans ve işlevsel süreçleri yakından izleyin

  

İş akışlarınızı izleyerek spesifik ticari aktiviteleri konfigüre ediniz ve gösterge paneli görevi, e-mail veya telefon aracılıyla bir kişiye veya gruba gönderiniz. Bir ölçüm kritik yüksek veya düşük seviyeye ulaştığında gönderilen devreye alınmış, işleme odaklanmış alarmlarla ilgili olası sorunlarda veya gün içindeki vadesi geçmiş aktiviteler hakkında satış temsilcilerinize günlük bir alarm gibi bildirimleri programlayınız.Bir merkezi ara yüzden kompleks programlama yapmadan çalışma akışı olaylarını inceleyebilir, ekleyebilir veya değiştirebilirsiniz.


 

 

 

 

 

 

 

 


  

 

 

Web ve E-mail sorularının yanıtlanmasını sağlayın

  

E-mail otomatik yanıt veya sorgu rotalama sorunsuz bir müşteri deneyi elde etmek için kritik elemanlardır. Bir E-mail veya web form sorgusu alındığında, otomatik olarak bir sonraki aşama her sorguya yanıt verilmesini garanti eder.Çalışma akışı otomasyonu izleme veya müşteri ile diğer işlem aşamalarının yapılması hakkında beklentilerinizi planlamanıza olanak veren E-mail otomatik yanıtlayıcıların oluşturulmasına olanak sağlar. sales@ veya customerservice@, veya web öncü form türü gibi gelen özel e-mail adreslerini baz alarak, otomatik olarak uygun bir departmana veya kişiye sorguları yönlendirebilirsiniz ve bir görev veya servis dosyası oluşturabilirsiniz.  


 

 

 

 

 

 

 

 


  

 

 

 
 

 

Eğitim videolarımızı izlemek için tıklayınız.
Basın ve Medya ile ilgili haberler için tıklayınız.
Referanslarımız için tıklayınız.