Müşteri Hizmetleri Ve Destek

Customer Service & Support

 

 Sorunları hızlıca çözmenize ve kaynakları optimize etmenize yardımcı olan müşteri desteği ve durum yönetimi araçları ile işinizi devam ettiriniz ve müşteri memnuniyetini maksimize ediniz. Organizasyon bünyesinde bilgi paylaşım yeteneği ile önemli durum statülerine ve geçmişlerine tüm ön bölge personeli tarafından erişilebilir.

 

Hızlı bir çözüm getirmek için servis sorunlarını izleyiniz ve yönetiniz

  

Gelen kanaldan bağımsız olarak (telefon, e-mail veya ağ)müşteri sorunlarınızın tümünün çözülmesini güvence altına alacak şekilde durum tahsisatlarını izleyerek etkin şekilde tüm etkileşimlerin izlenmesini sağlayınız.Daha önceki haberleşmelere ve tüm müşteri profili geçmişine erişim ile, sorunlara hızlı cevap verebilir ve  müşteri gereksinimlerini daha iyi anlayabilirsiniz.Durum yönetimi formunda öncede yerleştirilen alanları kullanarak, hataları minimize edebilir ve hata raporlarını hızlıca oluşturabilirsiniz.En spesiyal bilgileri ve personelin uzmanlığına dayanan durumları belirleyerek organizasyonunuz bünyesindeki kaynakları en iyi şekilde kullanarak müşterilerinizin memnuniyetini muhafaza ediniz. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Verimliliğinizi maksimize ediniz ve kaynakları optimize ediniz

  

Bir bilgi tabanı, incelenebilir online veri havuzu sayesinde güncellenmiş, detaylı ürün bilgisine erişim sağlanan müşteri servisi temsilcileri ile güçlendirerek çalışmanın tekrarlanmasını önleyiniz.Servis sorunlarının ve müşteri arızalarının çözülmesi için gerekli süreyi kısaltarak hızlı arama işlevleri ile, bir çok müşteri sorununa yanıt vermek sadece bir tıklama ile mümkün. Ekibinize başarılı çözümleri, arıza çözümlerini ve ürüne özgü detayları paylaşmak için bilgi tabanını kullanınız.Müşterileri ve partnerleri bilgi tabanınızı ürün güncellemeleri konusunda araştırma ve sık sorulan sorulara yanıtlar bulacak şekilde yetkilendirerek gelen aramaları azaltabilirsiniz. 


 

 

 

 

 

 


 

 

Servis kalitesini ölçünüz ve iyileştiriniz

  

Gösterge panelleri, raporlar ve alarmlar ile müşteri servis ölçülerine gerçek zamanlı erişim ile, derhal müdahale edilmesi gereken, önemli servis sorunları ile hemen ilgilenilebilir.Ürün uygulaması veya model sayısı gibi işiniz için önemli olan durumla ilgili alanları konfigüre ederek müşteri problemlerine dair detayları kolayca izleyiniz.Müşteri servisi performansına hızlı bir bellek kopyası almak için, geçen zamanı, öncelik seviyesi ve statüsü dahil olmak üzere temsilci tarafından sınıflandırılan tüm yerine getirilmemiş durumların detaylarını inceleyiniz. Ürün iyileştirmeler ve eğitim fırsatları dahil olmak üzere iyileştirme yapılacak alanları tespit etmek için müşteri servisi verilerinizi analiz ediniz.


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 

Eğitim videolarımızı izlemek için tıklayınız.
Basın ve Medya ile ilgili haberler için tıklayınız.
Referanslarımız için tıklayınız.